U tehničkom smislu, influencer marketing je stvaranje prirodne marketinške strategije na alatima društvenih medija koji su dosegnuli veliku publiku kao što su Instagram i Youtube.
Uticaji, izražavaju se definicijama poput blogera, Youtubera, putnika, fenomena i Youtube vloggera. Uticaji, koji stvaraju lojalnog sljedbenika u okviru vlastitih sposobnosti, imaju sposobnost uvjeravanja ove publike. Oni grade povjerenje u publiku. Na neki način, to se može opisati kao novog digitalnog prijatelja masa.
Stvari na koje treba obratiti pažnju u marketingu influencera
■ odabir influencera – Važno !!
Lažni računi utječu na vašu marketinšku kampanju influencera!
■ Kvalitet sadržaja koji treba stvoriti
■ Izbor platforme društvenih medija.
Samo zato što influencer ima snažan pristup publici neće vam donijeti uspjeh u ovoj kampanji.
Izbor pravog reklamnog sadržaja i pravog kanala presudan je za proizvod koji se prodaje.